سومین خاطره..

سلام به همگی پس چرا هیشکی نظر نمیده؟لطفا نظر بدین ممنون

امروز عکسام رو تحویل گرفتم خیلی خیلی خیلی جیگر شدن وایییییییییییی خیلی خیلی خوشحالم که عاشق ......شدم.خیلی جالبه عشق خیلی باحاله تازه دارم درکش میکنم اصلا ناراحت نیستم که عاشق شدم بعضی ها میگن عشق مسخرس البته قبلا خودمم همینطوری بودم همه بهم میگن تو که حتی از نزدیک ندیدیش چطوری میتونی عاشقش باشی برام مهم نیست من میپرستمش خیلی دوستش دارم

..........دوستت دارم

عشقم...........عاشقتم عزیزم

کی بشه من پیشش باشم و باهم زندگی کنیم نمیدونم دلم پر از سوال شده هیچکس نیست بهم جواب بده و کمکم کنه

اینم برای تنها عشقم......

نظر فراموش نشهههههههههههه



نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت15:30---11 خرداد 1390
$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤''¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤¤'$$$$__$$$ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$'¤''¤'¤'$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤
__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________♥$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$



تنها
ساعت15:52---1 خرداد 1390
$$$$$$_________$$$$$$$

$$$____$$$$______$$__$$$$

$$______$$$$____$$____$$$

$$_______$$$$__$$$____$$$

$$________$$$$_$$$____$$$

$$_________$$$$$$____$$$$

$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$

$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$

_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$

_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$

__$$$$_______$$$$_$$$____$$$

__$$$$$______$$$$$$_____$

____$$$$$$____$$$$$____$$$

________.$$$$$$$$_____$$$$$

_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$

_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$$________$$$$$$$

__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$

_$$_______$$$$_____$$$_____$$$

$$_______$$$$_$

$$______$$$$___$

$$$___$$$$$___$$

$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)

$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)

_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)

__________$$$$

_________$$$$$__(▒)(▒)

________$$$$$_(▒)(█)(▒)

_______$$$$$____(▒)(▒)

_______$$

______$$$_(▒)(▒)

_____$$_(▒)(█)(▒)

____$$____(▒)(▒)

___$

__$$___(▒)(▒)

_$$$_(▒)(█)(▒)

_$$____(▒)(▒)

_$$

$$ __(▒)(▒)

$$_(▒)(█)(▒)

$$__(▒) (▒)$$

_$

_$$

__$$
پاسخ:مرسی عزیز دلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, |